IR TOOLS DOWNLOAD | مرکز دانلود رایگان آی آر تولز

بزرگترین دانلود سنتر ایرانیان

IR TOOLS DOWNLOAD | مرکز دانلود رایگان آی آر تولز

بزرگترین دانلود سنتر ایرانیان

موسیقی بی کلام در سبک ترنس به نام Music paradise from Sander با

موسیقی بی کلام در سبک ترنس به نام Music paradise from Sander با لینک مستقیم



Music paradise from Sander

با توجه به اماری که در نظرسنجی گرفتیم علاقه مندان بیشتر از موسیقی بی کلام که سبکش الکترونیک باشه استقبال کردند به همین دلیل سعی می کنیم بیشتر روی این نوع سبک مانور بدهیم.آلبوم معرفی شده امروز مربوط میشه به سری آلبومی های From Sander میباشد که هر هفته یک آلبوم بیرون میدهد که سعی می کنیم بهترین ها را برایتان قرار بدهیم.این آلبوم در سبک الکترونیک وزیر شاخه Electonic House میباشد که علاقه مندان می توانند با لینک مستقیم و بدون محدودیت از مرکز دانلود رایگان دانلود نمایند.

ادامه مطلب ...

فیلم اکشن و تخیلی G I Joe The Rise Of Cobra با لینک مستقیم و زیر

alt



.: اختصاصی مرکز دانلود رایگان با لینک مستقیم :.
G I Joe The Rise Of Cobra 400 MB

یک گروه عملیاتی ویژه با نام (جی.ای.جو) از نیروهای ممتاز و کار آزموده تشکیل شده اند، تا با گروهی از نیروهای شیطانی به رهبری بزرگترین دلال اسلحه در دنیا ، که قصد به آشوب کشیدن دنیا را دارد مبارزه کنند .گروهی شیطانی به نام کبرا که با جدیدترین و قویترین سلاحها مجهز شده اند و هدف تسلط بر دنیا را در سر دارند .این فیلم به دلیل جلوه های ویژه بسیار زیبا مورد تحسین تمام منتقدین قرار گرفته است.این فیلم از سری فیلم های کم حجم ولی کیفیت HD مرکز دانلود رایگان با حجم فوق العاده کم 400 مگابایت می باشد.

ادامه مطلب ...

موسیقی اورجینال بازی جذاب و مهیج FIFA 2010 با لینک مستقیم

alt



.: اختصاصی مرکز دانلود رایگان با لینک مستقیم :. Orginal Sound Track FIFA 2010_2009

مدتی است که نسخه جدید این بازی مهیج و زیبا به بازار بازی های رایانه ای اضافه شده است که حتما این بازی را برای یکبار هم که شده انجام دادید.حال مرکز دانلود رایگان برای شما موسیقی اورجینال این بازی را فراهم ساخته است که میتوانید به راحتی و بدون محدودیت دانلود و از گوش دادنش لذت ببرید.

ادامه مطلب ...

آهنگ تیتراژ فوق العاده زیبا و شنیدنی سریال دلنوازان با صدای علی

alt
آهنگ تیتراژ فوق العاده زیبا و شنیدنی سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی ( تیتراژ اول و دوم)
.: اختصاصی مرکز دانلود رایگان با لینک مستقیم :.

سریال دلنوازان که پر بیینده ترین سریال های تلویزیونی ایران میباشد ، با تیتراژ بسیار زیبا و شنیدنی با صدای پر احساس خواننده ای همراه است که جدیدا" بسیار خواهان و علاقمند پیدا کرده است. این آهنگ با نام دلنوازان از خواننده جوان کشوران علی لهراسبی میباشد! تیتراژ شنیدنی ، اول و دوم این سریال زیبا هم اکنون از مرکز دانلود رایگان آی آر تولز  برای شما آماده دریافت قرار داده شده است...

ادامه مطلب ...

کاغذ دیواری های فوق العاده زیبا از ویندوز 7 با لینک مستقیم

alt

سری جدید کاغذ دیواری های اختصاصی سایت را برای دوستان گرامی آماده کردیم.این سری از کاغذ دیواری ها مخصوص ویندوز 7 می باشد که از کیفیت فوق العاده زیبا و با طراحی حرفه ای درست شده است که امیدوارم خوشتان بیاد.

مشخصات کاغذ دیواری:
تعداد: 30 والپیپر فوق العاده
فرمت اجرایی: Jpg
حجم: 12 مگابایت
اندازه تصویر: 1600*1200


ادامه مطلب ...

نسخه جدید و آپدیت شده ویندوز ایکس پی سرویس 3 بدون نیاز به فعال س

نسخه جدید و آپدیت شده ویندوز اکس پی Microsoft Windows XP Professional SP3 Corporate Integrated June 2009

.: اختصاصی مرکز دانلود رایگان با لینک مستقیم :.

Windows® XP Service Pack 3(به اختصار به آن SP3 می گوییم) شامل جدیدترین بروزرسانی های این سیستم عامل است، علاوه بر تعداد کمی از تغییرات جدید سفارشی سیستم عامل را در بر دارد. این مقاله رسمی خلاصه ای از تغیرات صورت گرفته در Windows XP SP3 می باشد. (برای خواندن ادامه مقاله رسمی مایکروسافت جهت بررسی کلی نسخه سوم سرویس پک ویندوز ، لطفا به ادامه مطلب بروید)

مقدمه
مایکروسافت بدون وقفه در حال تلاش است تا امنیت سیستم عامل هایش را بهبود ببخشد، امنیت و پایداری سیستم عامل Windows، برای همین این بخش سعی می کند، مایکروسافت بروزرسانی ها را توسعه بدهد، اصلاحات را، و دیگر اصلاحیه ها را که به وسلیه مشترکین به کمپانی مایکروسافت گزارش داده می شود. برای آسان تر کردن برای مشتریان،این اصلاحیه ها افزایش پیدا می کنند، مایکروسافت در فواصل معین در یک بسته مجزا ترکیب می کند، و آن را در یک بسته برای همه مشتریان سیستم عامل ویندوز در دسترس قرار می دهد، به این بسته ها service packs می گویند.

نکته: این ویندوز بدون فعال سازی به سریال برنامه می باشد و کاملا مورد تائید سایت ماکروسافت است.همچنین میشه به جرات گفت اصلا دستکاری شده نمیباشد و همگی به درستی کار خواهد کرد.

این ویندوز را خود بنده رو سیستم نصب کردم و بدون نیاز به پسورد است پس لطفا در نظرات ، حرفای غیر از این مورد به نزنید ....

ادامه مطلب ...

نرم افزار کاربردی جهت تبدیل فایل های PDF به پاور پوینت مخصوص دان

alt

AnyBizSoft PDF to PowerPoint Converter v1.0.0.8

آیا در بین پروژه های دانشجویی به تبدیل بعضی از فرمت های عجیب به یکدیگر نیازمند شده اید؟ مثلا اینکه فرمت Word را به PDF و یا برعکس تبدیل کنید و یا فرمت PDF را به Powerpoint تبدیل کنید تا بتوانید از آن در اماکن اداری مختلف و دانشگاه ها استفاده کنید؟ شاید نرم افزارهای زیادی در زمینه تبدیل فرمت PDF به PPT یا همان PowerPoint وجود دااشته باشد اما اکثریت این نرم افزارها با عکس گرفتن از صفحه PDF و یا حذف نمودن لینک ها این عملیات را برای شما انجام دهند. اما امروز میهن دانلود می خواهد نرم افزاری جدید را به شما معرفی کند.
AnyBizSoft PDF to PowerPoint (نرم افزار تبدیل فایل های PDF به فرمت های PPT) بهترین پیشنهاد برای شما در زمینه تبدیل این دو فرمت می باشد. این نرم افزار فایل های مورد نظر شما را فقط با یک کلیک به فرمت پاورپوینت تبدیل میکند. محیط بسیار زیبای این نرم افزار نشانه ی حرفه ای بودن آن است. شما با این نرم افزار می توانید تمامی لینک ها و متون خود را که در PDF به کار می رفت بدون هیچ کم و کاستی همانطور که در PDF بود در فرمت بعد از تبدیل یعنی Powerpoint نیز داشته باشید. این نرم افزار توسط شرکت نرم افزاری AnyBizSoft برنامه ریزی شده و هم اکنون به فروش می رسد.

ادامه مطلب ...

آلبوم جدید و شنیدنی در سبک الکترونیک از Dash Berlin به نام The N

alt

.: اختصاصی مرکز دانلود رایگان با لینک مستقیم :.
Dash Berlin _ The New Daylight 2009

افرادی که زیاد اهل موسیقی الکترونیک می باشند این دیجی مطرح دنیا را به خوبی میشناسند و با سبک آهنگسازی ایشون آشنایی دارند.دوستان گرامی می توانید این آلبوم را بصورت مستقیم و برای افرادی که سرعت اینترنت خوبی ندارد می توانند بصورت تک تک دانلود کنند.این آلبوم در ماه اکتبر به بازار روانه شد و با کیفیت اورجینال می توانید دانلود کنید.دوستانی که در انجمنهای تخصصی آی آر تولز در زمینه مسترینگ و دیجی تبهر خاصی دارند به این عقیده هستند که این آلبوم بهترین آلبوم سال 2009 شناخته خواهد شد.به همین دلیل وقت را اصلا از دست ندهید و در دانلود این آلبوم فوق العاده زیبا زودتر دست بکار شوید.

ادامه مطلب ...

جستجو و ذخیره تصاویر در گوگل با نرم افزار ساده Google Image Down

alt

حتما" برایتان بارها پیش آمده که تصاویر را از قسمت جستجو وب و تصاویر گوگل جستجو کردید و یا خواستید بدون دسترسی به این سایت همه این تصاویر را یک جا با هم داشته باشید! نرم افزار Google Image Downloader این کار را به راحتی برایتان انجام می دهد! هم اکنون نسخه جدید این نرم افزار از آی آر تولز در اختیار شماست. با ما همراه باشید...

Eng: Google Image Downloader is an easy to use application designed to help you search an image with a search criteria offered by Google, display results and download

ادامه مطلب ...