IR TOOLS DOWNLOAD | مرکز دانلود رایگان آی آر تولز

بزرگترین دانلود سنتر ایرانیان

IR TOOLS DOWNLOAD | مرکز دانلود رایگان آی آر تولز

بزرگترین دانلود سنتر ایرانیان

عکس برداری از صفحه دسکتاپ و ویندوز با نرم افزار قدرتمند HyperSna

عکس برداری از صفحه دسکتاپ و ویندوز با نرم افزار قدرتمند HyperSnap 6.61.05


HyperSnap سریعترین و ساده ترین راه برای گرفتن فیلم از صفحه نمایش شماست. در مکان هایی که متن ها کپی شدنی نیستند، می توانید توسط این برنامه از آن ها عکس (متنی) بگیرید. HyperSnap قدرت یک نرم افزار حرفه ای فیلم برداری را با یک ابزار قدرتمند ویرایش تصویر ترکیب کرده است و هردوی آنها را در غالب یک نرم افزار ساده و پرکاربرد در اختیارتان قرار داده است. اگر قصد ساخت فیلم های آموزشی، آموزش آنلاین، کتابچه ی راهنما، ارائه های تصویری، دفترچه های بازاریابی، صفحات وب، ایمیل و موارد اینچنین را دارید، این نرم افزار با کیفیت تصاویر بسیار بالایش، بهترین انتخاب برای شماست. استفاده از این نرم افزار روان بسیار ساده می باشد. شما می توانید منوها و نوارهای ابزار را بسته به نیاز خود سفارشی کنید، میانبرهای دلخواه خود را برای قسمت های مختلف قرار دهید، نوارهای ابزار جدید اضافه کنید و حتی توسط دستورات صوتی این نرم افزار را کنترل کنید.

Eng: HyperSnap is the fastest and easiest way to take screen captures as images and capture editable text (TextSnap) from any part of Windows screen. Combines the power of a first-class screen capture application with an advanced image editing utility - wrapped into one easy-to-use tool! Its perfect for capturing images that you want to include in your Help system, online tutorials, manuals, training handouts, presentations, marketing materials, Web pages, emails and more

ادامه مطلب ...

آهنگ جدید و قشنگ لیلا فروهر به نام بدون ، ایران نمیمیرد

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای لیلا فروهر به نام بدون ، ایران نمیمیرد با لینک مستقیم

:-: اختصاصی مرکز دانلود رایگان با لینک مستقیم :-:

آهنگ جدید و قشنگ لیلا فروهر به نام بدون ، ایران نمیمیرد که بازم در مورد مسائل اخیر که ایران و بخصوص تهران را گریبانگیر کرده است خوانده شده است.این آهنگ به صورت لینک مستقیم در سرور سایت آپلود شده است و با کیفیت مناسب 128 در دسترس عموم قرار می دهیم.ظاهرا خوب شد این مسائل برای کشورمان پیش آمد تا خوانندگان لس آنجلسی بلاخره بیکار نباشند!!!! lol

ادامه مطلب ...

آلبوم قشنگ و فوق العاده زیبای Trance Anthems با لینک مستقیم

آلبوم قشنگ و فوق العاده زیبای Trance Anthems با لینک مستقیم


:-: اختصاصی مرکز دانلود رایگان با لینک مستقیم :-:

آلبوم قشنگ و فوق العاده زیبای Trance Anthems که یکی از زیر شاخه های سبک ترنس می باشد و چهره های محبوبی در این آلبوم مشاهده می شود از جمله سلطان ترنس دیجی تیستو رمیکس فوق العاده زیبای را دارا می باشد.این آلبوم شامل 15 تراک می باشد و با کاور اصلی این سی دی که می توانید بعد از دانلود همگی را مشاهده کنیدهمچنین مرکز دانلود رایگان برای اینکه به کاربران فشار زیاد نیاد این آلبوم را به دو پارت کم حجم تقسیم کرده است.
این آلبوم با لینک مستقیم همینک از مرکز دانلود رایگان با بهترین کیفیت و بدون محدودیت دانلود کنید.
نظرا یادتون نره!!!

ادامه مطلب ...

جدیدترین نسخه مروگر محبوب و پرطرفدار Firefox 3.7 Alpha 1

جدیدترین نسخه مروگر محبوب و پرطرفدار Firefox 3.7 Alpha 1



همان طور که اکثر طرفداران فایرفاکس مطلع هستند هنوز مدتی از انتشار نسخه جدید فایرفاکس 3.6 توسط اولین توسعه دهنده فایرفاکس یعنی Namoroka برای مک ، ویندوز و لینوکس نگذشته است که با جنگ رقابت در کمپانی موزیلا ساعاتی پیش نسخه جدیدی از این مرورگر قدرتمند با نسخه 3.7 آلفا منتشر شد! . در فایرفاکس 3.6 گفته شده بود که این ورژن برای بهبود سرعت و عملکرد ، به ویژه هماهنگی با اجرای کلاس های CC3 و راه اندازی واکنش های بیشتر و بهتر منتشر شده است. اما کمپانی موزیلا در حرکتی ویژه فایرفاکس 3.7 آلفا که مدتی قبل پیش نمایشی از آن را ارائه داده بود منتشر و ادامه دریافت کرد که تعجب همگان را برانگیخت. فایرفاکس 3.7 نسخه تکامل یافته ای از نسخه های قبل است که حتی نمی توان آن را به عنوان نسخه آلفا و حتی انتشار اولیه ای از آن دانست و به گمان بسیاری از مصرف کنندگان می توان فایرفاکس 3.7 آلفا را یک نسخه نهایی از سری جدید مروگرهای کمپانی موزیلا دانست.

اما هم اکنون دوستداران و علاقمندان به خصوص طرفداران پر و پاقرص فایرفاکس می توانند نسخه جدید و بسیار عالی این مرورگر قدرتمند و محبوب را برای نخستین بار از مرکز دانلود رایگان آی آر تولز دریافت کرده و با نصب آن تصویر و نمای جدید و بسیار زیبایی از این مرورگر را به همراه توانایی های منحصر بفرد آن تجربه کنند.

ادامه مطلب ...

alt

فرمت PDF متعلق به کمپانی Adobe یکی از بهترین فرمت ها برای به اشتراک گذاری اسناد و پرونده های دیجیتال است، زیرا فایل های تحت این فرمت کم حجم و فشرده هستند و اکثر کامپیوترها و گوشی های موبایل و ابزارهای خواندن کتابهای الکترونیک می توانند آنها را بر روی خود به نمایش درآورند.
در اینجا قصد داریم به شما یاد دهیم تا چگونه هر کاری که مورد نیازتان است را با فایلهای تحت این فرمت انجام دهید بدون اینکه ذره ای متحمل هزینه ی اضافی یا اتلاف وقت شوید. در ادامه شما یاد می گیرید چگونه فایلهای مذکور را ویرایش کنید، چندین فایل را با هم ترکیب کنید و یک فایل واحد به دست آورید، فرم های PDF را آنلاین پرنمائید و موارد دیگری که فکر کنم می توانند برایتان کارآمد باشند.

ادامه مطلب ...

جدیدترین نسخه آنتی ویروس و بسته امنیتی معروف Kaspersky Internet

جددیترین نسخه آنتی ویروس و بسته امنیتی معروف Kaspersky Internet Security 2010 CF2 + کد اکتیو فعال

:-: اختصاصی مرکز دانلود رایگان با لینک مستقیم :-:
Kaspersky Internet Security 2010 CF2

Kaspersky Internet Security نسخه 2010 CF2 نرم افزار همه جانبه حفاظت سیستم شما در برابر حملات اینترنتی، آلودگی به ویروس ها، حملات هکرها، جاسوس افزارها، اسپم ها و برنامه های تبلیغاتی میباشد.امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و افزایش حملات اینترنتی برای سو استفاده از اطلاعات شخصی افراد، نصب یک برنامه حفاظتی برای جلوگیری از این گونه حملات بیش از پیش ضروری به نظر میرسد. کاسپر سکی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی امنیتی، سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، هکرها و برنامه های مخرب محافظت میکند.

Eng: Kaspersky Anti-Virus 2010 provides the basic tools needed to protect your PC. Just a reminder that the Kaspersky Internet Security includes everything you need from safe surfing in the internet. This is what is included for that cause, firewall, anti-banner, anti-spy, anti-spam, anti-phishing and much more, which will help you protect from different kind of threats, which come from the internet or local networks. About the fixes and changes in the new version nothing officialy was yet said, but the first thing you'll see is the new updated interface, sections separated into 5 tabs (Security Center, Program controls, Check, Updates and Security: extra tools for extended protection). Also theres a new module called "IM-antivirus", which is supposed to protect the traffic from instant-messengers. This module provides safe work with many applications for instant messaging, including ICQ, MSN, AIM, Yahoo!, Jabber, Google Talk etc

ادامه مطلب ...

اینترنت ماهواره ای چیست ؟!

alt

کاربران اینترنت با استفاده از امکانات مختلف قادر به اتصال به اینترنت و استفاده از منابع موجود می باشند ،خطوط تلفن معمولی یا همان Dial up اینترنت Wireless ، خطوط DSL و ... نمونه های موجود می باشند.
همانطــور که می دانیم حجم اطلاعات دریافتی (Recieve) در ارتباطات اینتـــرنتی همواره چندین برابر بیش از اطلاعات ارســـالی (Send) می باشد، تکیه بر همین واقعیت است که سرویس دهندگان اینترنت نیز به طرق مختلف سعی بر اضافه کردن پهنای باند دریافت خود داشته باشند. به زبان ساده تر دریافت اطلاعات در خطوط یک طرفه از طرِیق Satellite تامین می گردد لذا با توجه به ســـرعت بسیار بالای دریافت اطلاعات ، شما قادر به استفاده از اینترنت پـــر سرعت ، ده ها برابر سریعتـــر از خطوط Dial up خواهید بود.
دریافت اطلاعات از این طریق به سرویس های IP Base و P*r*o*x*y Base تقسیم شده که نوع اول بیشتر برای سرویس دهندگان اینترنت ،ISP ها، موسسات و ادارات استفاده می شود. از جـمله سرویس هایی که اخیـرا طرفـداران زیادی پیدا کـرده سروِیس های P*r*o*x*y Base می باشـــد. در این سرویس ها که به صـورت ماهیانه عرضه می شوند شما میتوانید میزان مشخصی دانلود داشته باشید (مثلا 300 مگابایت ، 500 مگا بایت 800 مگابایت و ... یا حتی نامحدود) از مزایای منحصر به فرد سرویس های اینترنت یک طرفه دانلود رایگان می باشد بدین معنی که شما قادر خواهید بود بدون اتصال به اینترنت و بدون محدودیت حجمی نرم افزار ، Game و ... دانلود کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود مجله ماه سپتامبر PC World

alt

:-: دانلود با لینک مستقیم از مرکز دانلود رایگان آی آر تولز :-:

PC World (09/2009)
English | Pages: 104 | Scan & PDF: Antfer | PDF | 24,9 mb
در این پست قصد داریم تا جدیدترین نسخه مربوط به مجله Pc World رو برای شما کاربران عزیز ارائه بدیم
این مجله همون طور که اطلاع دارید پیرامون مسائل روز در دنیای فناوری اطلاعات صحبت می کنه
شما می تونید نسخه الکترونیکی این مجله رو که مربوط به ماه سپتامبر 2009 هست با لینک مستقیم از مرکز دانلود رایگان آی آر تولز دانلود کنید.

ادامه مطلب ...

alt



:-: اختصاصی مرکز دانلود رایگان با لینک مستقیم :-:
Trance Shivers Volume Two

آلبوم بی نظیر و قشنگ Trance Shivers Volume Two که با کیفیت اورجینال است برای دوستان گرامی گردآوری کردیم و به صورت دو فایل جداگانه آپلود کردیم که دیگر دوستانی که دیال آپ دارند مشکل دانلود نداشته باشند.این آلبوم برگرفته از زیر شاخه موسیقی الکترونیک تهیه شده است که بین سبک لوکال و ترنس می باشد که حتما بهتون پیشنهاد می کنم دانلود و استفاده کنید.

ادامه مطلب ...

نسخه تکمیلی سیستم عامل ویندوز ایکس پی سرویس پک 3

نسخه تکمیلی ویندوز ایکس پی سرویس پک 3---- Microsoft Windows XP SP3 Ultimate Pro V5 .9

:-: Microsoft Windows XP SP3 Ultimate Pro V5.9 :-:

سرانجام نسخه نهایی Windows XP Service Pack 3 Full Version عرضه شد! پس از گذشت چهار سال از عرضه Windows XP SP2 در سال 2004 و قولهای مکرر مایکروسافت برای عرضه Windows XP SP3 سرانجام در تاریخ April 21, 2008 (دوشنبه دوم اردیبهشت ماه 1387) Microsoft Windows XP Service Pack 3 Final عرضه شد.

پس از عرضه ویندوز 7 در سال 2009 کاربران منتظر ارائه نسخه نهایی IE8 بوده اند تا با سرعت بالاتر و امنیت بیشتر به گشت و گذار در اینترنت بپردازند،اکنون (10 آگوست 2009 مطابق با 19 مرداد 1388 ) مایکروسافت به وعده خود عمل نموده و Internet Explorer 8.0 final را با شماره ساخت build 6001.18702 به جهانیان ارائه کرد.
دوستان گرامی نظر یادتون نره!!!!

ادامه مطلب ...