IR TOOLS DOWNLOAD | مرکز دانلود رایگان آی آر تولز

بزرگترین دانلود سنتر ایرانیان

IR TOOLS DOWNLOAD | مرکز دانلود رایگان آی آر تولز

بزرگترین دانلود سنتر ایرانیان

دانلود رایگان بیش از 10 گیگ از بهترین آثار بتهوون ، موتزارت و با

دانلود رایگان بیش از 10 گیگ از بهترین آثار بتهوون ، موتزارت و باخ

ادامه مطلب ...

دانلود آلبوم جدید و بی نظیر دیجی تیستو بنام Kaleidoscope با لینک



Label: Ultra Records
Source: CD, Album, Promo
Release date: Oct-20-2009
Format: mp3
Quality: VBR kbps
Size: ~110 MB
Genre: Electronic
Style: Techno / House / Trance / Progressive / Electro




Tracklist:

01. kaleidoscope (feat. jonsi) 07:36
02. century (feat. calvin harris) 04:43
03. feel it in my bones (feat. tegan and sara) 04:52
04. who wants to be alone (feat. nelly furtado) 04:36
05. la ride 04:13
06. bend it like you dont care 03:23
07. knock you out (feat. emily haines) 05:07
08. louder than boom 04:10
09. surrounded by light 02:40
10. escape me (feat. cc sheffield) 04:18
11. you are my diamond (feat. kianna) 04:11
12. i will be here (feat. sneaky sound system) 03:26
13. i am strong (feat. priscilla ahn) 05:39
14. here on earth (feat. cary brothers) 04:56
15. always near 01:34
16. its not the things you say (feat. kele okereke) 03:15
17. fresh fruit 05:24 ادامه مطلب ...

فیلم قشنگ و اکشن ترمیناتور 4 (نابودگر) Terminator Salvation با ل

به نام خداوند بخشنده مهربان
با سلام خدمت یاران و طرفداران دنیای سینما
پس از تحقیقاتی که در این دوره زمانی داشتیم و بچه های تیم فنی آی آر تولز بعد از کلی تحقیقات، نرم افزاری مطلوب را پیدا کردند که فیلم های کیفیت DVD را با حجم کم و کیفیت فوق العاده در حد HD برایتان درست کنیم و اختصاصی سایت بتوانیم بیرون بدهیم و کاملا بدون محدودیت دانلود و امکانات پیشرفته که از سرور اختصاصی سایت می توانید دریافت کنید.
این سری از فیلم ها همگی با فرمت MKV که این روزا بسیار داغ است و در بین جهانیان و بخصوص ایرانیان بازار داغ خیلی خوبی دارد.همان طور که در اول صحبتم عرض کردم ، بعد از تست روی بیش از 20 نرم افزار بلاخره توانستیم یک برنامه خوب پیدا کنیم و همگی فیلم ها را با کیفیت مطلوب برایتان آماده کنیم.
کیفیت فیلم های اختصاصی آی آر تولز همگی در حد HD می باشد به طوری که حتی خودتان هم به این باور نمیرسید. ولی جالبتر از آن این است که ، کیفیت HD را فقط فقط با حجم 400 مگابایت نه بیشتر برایتان آماده دریافت علاقه مندان کردیم.این سری از فیلم های مرکز دانلود رایگان آی آر تولز همگی بصورت 3 الی 4 پارت که بتوانید به راحتی دانلود کنید.
فیلم امروز که براتون می خوام قرار بدم نابودگر 4 می باشد که در ادامه توضیحات کامل قرار خواهم داد.دوستان و طرافداران حتما نظراتتون را در قسمت نظرات برامون ارسال کنید و از کیفیت فیلم هم برامون صحبت کنید.

فیلم قشنگ و اکشن ترمیناتور 4 (نابودگر) Terminator Salvation با لینک مستقیم

:-: اختصاصی مرکز دانلود رایگان با لینک مستقیم :-:

ترمیناتور ۴ : (ویرانگر) نام چهارمین فیلم ترمیناتور است که ادامه ترمیناتور ۳ است. این فیلم در تاریخ (۲۰۰۹.۵.۲۲) وارد سینماهای آمریکا شده است. معمولا سری فیلم های ترمیناتور را با بازی “آرنود شوارتزرنگر” میدیدیم ولی در ترمیناتور ۴ “آرنولد” بازی نمی کند.

در انتهای ترمیناتور ۳ نشان داده شد که گروهی از ماشین های فضایی آماده حمله به زمین شدند و شخصیت اول فیلم شخصی به نام “جان کانر” بود که در ترمیناتور ۳ شخصی که از جیوه ساخته شده بود مامور کشتن وی بود ولی توسط یک ربات “آرنولد” نجات پیدا کرد. و در آخر فیلم متوجه میشویم “جان کانر” شخصی است که میتواند دنیا را نجات دهد.همینک شما می توانید این فیلم را با لینک مستقیم و حجم کم ولی کیفیت بی نظیر دانلود کنید....

کارگردان: مک جی
نویسنده: دیوید ویلسون، مایکل فریس، جان برنکاتو
بازیگران: کریستین بیل، سم ورثتینگتون، هلنا بونهام کارتر، مون بلادگود، آنتون یلخین، بریس دالاس هاوارد
رنگ: رنگی
ژانر: : تریلر :: علمی-تخیلی :: حادثه ای :: اکشن :
درجه فیلم: PG-13
کشور: ایالات متحده/آلمان/انگلستان
استودیو: وارنر برادرز پیکچرز
افتتاحیه: 22 مه 2009
فروش کل: 125
مدت زمان فیلم: 115
امتیاز منتقدان از 100: 52
بودجه : 200
ادامه مطلب ...

تصنیف جدید استاد شجریان با نام زبان آتش (تفنگت را زمین بگذار)

alt

:-: اختصاصی مرکز دانلود رایگان با لینک مستقیم :-:

استاد آواز ایران به تازگی اثری تحت عنوان زبان آتش و آهن با شعری از زنده یاد فریدون مشیری در دستگاه شور ضبط نموده اند. این اثر با آهنگسازی استاد شجریان و تنظیم مجید درخشانی با همکاری ارکستر سمفونیک و در دستگاه شور اجرا شده است. گویا در ابتدا قرار بر این بود که این اثر در دستگاه ماهور اجرا شود ولی بدنبال وقایع رخ داده در کشورمان دستگاه اجرایی این اثر طبق تشخیص استاد از دستگاه ماهور به شور تغییر داده شد.دوستان گرامی می توانید این آهنگ جدید استاد شجـریان را با لینک مستقیم از مرکز دانلود رایگان دریافت کنید.واقعا زیباست....

ادامه مطلب ...

آلبوم قشنگ و قدیمی مدرن تالکینگ Modern Talking - The First Album

آلبوم قشنگ و قدیمی مدرن تالکینگ Modern Talking - The First Album 1985 با لینک مستقیم

توماس و دیتر یکدیگر را در سال 1982 در برلین ملاقات کردند.این دو در یکی از استودیو های ضبط موسیقی مشغول به کار بودند. توماس وظیفه ضبط آهنگ ها را بر عهده داشت و دیتر نیز به تولید آهنگ مشغول بود.از جمله ترانه آلمانی زبان (was macht das shone). بعد از ضبط این آهنگ چندین ترانه آلمانی زبان دیگر از جمله (woron traomst do denn) نیز ساخته شد.

پس از چندی گروه تصمیم گرفت که دست به ساخت یک ترانه به زبان انگلیسی بزندو این نقطه شروع بزرگی در کار Modern Talking بود!

ترا you're my heart youre my soul (تو قلب منی تو روح منی) ساخته و اجرا شد. این ترانه بلافاصله در جدول ترانه های منحصر به فرد آلمان مقام اول را احراز کرد و برای 6 هفته در جدول باقی ماند.بعلاوه توانست در بین 35 کشور به مقام نخست دست پیدا کند.

این آلبومی که براتون در این پست با لینک مستقیم می گذارم مربوط میشه به اولین آلبوم مشترک این گروه که در سال 1985 وارد بازار شد و با همین آلبوم این گروه معروف طرفداران خودشان را جذب کردند و پیشنهاد می کنم اگر آلبوم های قدیمی این گروه را ندارید ، حتما این آلبوم قشنگ را دانلود کنید که با کیفیت اورجینال می باشد.

هدف ای ار تولز فقط برآورده کردن نیاز های کاربران اینترنتی بصورت مجانی می باشد.

ادامه مطلب ...

نسخه جدید یاهو مسنجر پیام رسان معروف جهان Yahoo! Messenger 10.0.

alt

:-: اختصاصی مرکز دانلود رایگان با لینک مستقیم :-:

بعد از انتشار نسخه 9 و موفقیت های این کارگاه پیام رسان ، حالا نسخه جدید یاهو مسنجر 10 برای ویندوز اکس پی xp هم آماده استفاده شد. مرکز دانلود رایگان آی آر تولز مفتخر است جز معدود سایت های باشد که هنوز قبل از انتشار عمومی این نرم افزار آن را به هموطنان ایرانی و فارسی زبان تقدیم کند. نسخه جدید دارای تائین زبان قبل از ورود به مسنجر میباشد به طوری که میتوانید مسنجری با انواع زبانهای رایج کشور داشته باشید.امکانات مهم اضافه شده تو این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکسهای موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو . نکته جالبش اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همون پنجره پخش می کنه و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.
Eng: Yahoo Messenger is a service that allows you to see when friends come online and to send them instant messages. It also can alert you to new e-mail in your Yahoo Mail or Yahoo Personals accounts, or when you have upcoming events recorded in your Yahoo Calendar. Yahoo Messenger offers firewall support, a standby mode that minimizes the program until an Internet connection is made, the ability to save and print your conversations, and a tabbed interface that provides quick access to your favorite stocks, news, and sports scores

ادامه مطلب ...

موسیقی فیلم ترمیناتور 4 (نجات) Terminator Salvation Expanded Sco

موسیقی فیلم ترمیناتور 4 (نجات) Terminator Salvation Expanded Score Soundtrack

:-: اختصاصی مرکز دانلود رایگان با لینک مستقیم :-:

ترمیناتور ۴ : (نجات) نام چهارمین فیلم ترمیناتور است که ادامه ترمیناتور ۳ است. این فیلم در تاریخ (۲۰۰۹.۵.۲۲) وارد سینماهای آمریکا شده است. معمولا سری فیلم های ترمیناتور را با بازی “آرنود شوارتزرنگر” میدیدیم ولی در ترمیناتور ۴ “آرنولد” بازی نمیکند.

در انتهای ترمیناتور ۳ نشان داده شد که گروهی از ماشین های فضایی آماده حمله به زمین شدند و شخصیت اول فیلم شخصی به نام “جان کانر” بود که در ترمیناتور ۳ شخصی که از جیوه ساخته شده بود مامور کشتن وی بود ولی توسط یک ربات “آرنولد” نجات پیدا کرد. و در آخر فیلم متوجه میشویم “جان کانر” شخصی است که میتواند دنیا را نجات دهد. آلبوم کامل موسیقی این فیلم بسیار زیبا که ساخته Danny Eflman هم اکنون از مرکز دانلود رایگان آی آر تولز با لینک مستقیم  برای شما تهیه و تنظیم شده است که میتونید دریافت کنید از شنیدنش لذت ببرید. برای داشتن جدیدترین ها با ما همراه باشید...

ادامه مطلب ...

با Mobiola Web Camera for S60 v3.0.15 موبایل خود را به وب کم تبد

alt

:-: دانلود با لینک مستقیم از مرکز دانلود رایگان آی آر تولز :-:

کاربران حتما در مورد وب کم و عملکرد آن حتما آشنایی کافی دارند. دوربین های کوچکی که کاربران را قادر می سازند تا به صورت زنده تصاویر خود را در محیط های مختلف نرم افزاری از جمله نرم افزارهای پیام رسان به اشتراک دیگران بگذارند. اما به دلایل مختلف خرید یک وب کم برای همه مقدور نیست و برای کاربرانی هم تنها بعضی اوقات وب کم احتیاج می شود پس به طبع به صرفه نیست که هزینه نسبتا بالایی صرف خرید یک وب کم شود، چاره ی کار را نرم افزاری جالب می تواند حل سازد، عملکرد این نرم افزار فوق العاده جالب است زیرا این نرم افزار قادر است تا دوربین گوشی های موبایل نوکیا سری 60 را به عنوان وب کم مورد استفاده قرار دهد. این ابزار که Mobiola Web Camera نام دارد برروی سیستم رایانه ای و همچنین گوشی تلفن همراه کاربر نصب و پس از اتصال از طرق مختلف می توان از دوربین گوشی به عنوان یک وب کم استفاده نمود. مدتی پیش نرم افزاری نظیر این نرم افزار برای گوشی های سونی اریکسون نیز منتشر شد اما قابلیت های این نرم افزار را نیز نداشت. Mobiola Web Camera قادر است تا به طور کامل و عدم بخش بخش شدن تصاویر را به سیستم رایانه ای با بهترین کیفیت ممکن منتقل سازد. امکان قراردادن افکت نیز وجود دارد، با نرم افزار های معروف نظیر Skype، Yahoo ، MSN ، AOL IM ، ICQ و وب سایت Youtube هم نیز سازگاری کامل دارد. امکان برقراری ارتباط از راه های مختلف از موبایل به رایانه نیز وجود دارد. USB ، WiFi و Bluetooth سه راهی هستند که می توان ارتباط نرم افزار گوشی را با نرم افزار رایانه برقرار نمود. نکته پایانی هم این که این نرم افزار با سیستم عامل سیمبین سری 60 و UIQ ، دو نسخه 5 و 6 ویندوز موبایل و J2ME devices سازگاری کامل نیز دارد. استفاده از نرم افزار بسیار آسان و هیچ نیازی به توضیح ندارد، تنها کافیست نسخه مربوط به گوشی نصب و نسخه مربوط به رایانه هم برروی سیستم عامل نصب شود تا پس از برقراری ارتباط از دوربین گوشی به عنوان وب کم بهره برد.

ادامه مطلب ...

پلیری کوچک با قابلیت های بزرگ VLC Media Player v1.0.0

alt

:-: دانلود با لینک مستقیم از مرکز دانلود رایگان آی آر تولز :-:

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند. این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند. VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را برروی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتا زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی رم اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را حرکت در آورد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان پلیر بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است. نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 90 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

ادامه مطلب ...