IR TOOLS DOWNLOAD | مرکز دانلود رایگان آی آر تولز

بزرگترین دانلود سنتر ایرانیان

IR TOOLS DOWNLOAD | مرکز دانلود رایگان آی آر تولز

بزرگترین دانلود سنتر ایرانیان

نسخه جدید برنامه ویندوز مجازی VMware Workstation 7.0 Build 18551

alt

VMware Workstation 7.0 Build 185517 Technical Preview 32 Bit & 64 Bit

شاید شما نیز نام نرم افزارهای ایجاد کننده یک سیستم مجازی در سیستم را شنیده باشید. این نرم افزارها که در اصطلاح به Virtual Machine معروف می باشند ، توانایی ساخت یک کامپیوتر مجازی در سیستم عامل ویندوز را به شما می دهند و شما قادر خواهید بود تا به کمک این برنامه ها یک سیستم عامل دیگر را بر روی دستگاه های مجازی نصب نمایید و در واقع از 2 یا چند سیستم عامل به صورت همزمان استفاده نمایید. از معروفترین این برنامه می توان به Microsoft Virtual PC اشاره نمود. این نرم افزار به شما توانایی نصب سیستم عامل های مختلف را به شما می دهد. البته این نرم افزار در هنگام نسب سیستم عامل ویندوز بسیار قدرتمند می باشد

کاربران به راحتی می توانند بدون این که کوچکترین صدمه ای به سیستم عامل خود وارد نمایند حجیم ترین ابزار ها را برروی یک سیستم مجازی نصب نمایند و به راحتی استفاده کنند.شاید سیستم شما بر پایه CPU های کمپانی Intel باشد که معمولا به صورت 32 بیت هستند و شما هم بخواهید نرم افزار و یا حتی سیستم عاملی را که بر پایه 64 بیت است تست نمائید. در این مورد هم راه چاره VMware Workstation است..
مرکز دانلود رایگان آی آر تولز این افتخار را دارد که نسخه جدید این برنامه رو برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی قرار بدهد.علاقه مندان به این نرم افزار پر قدرت و کار ساز می توانند این برنامه را از سرور آی ار تولز مستقیما دانلود کنند و لذت ببرند.

نرم افزاریست که پس از نصب آن بر بروی سیستم خود در حقیقت متوجه خواهید شد که سیستم دیگری را بر روی همان سیستم خود نصب کرده اید ، یعنی در حقیقت پس از نصب این نرم افزار یک سیستم مجازی با کلیه امکانات سیستم واقعی در دسترس شما خواهد بود!! تا به حال تصور این را کرده اید که اگر یک فضایی را در اختیار می داشتید تا نرم افزارها و یا فایل هایی که از اینترنت را دانلود کرده اید را در آن اجرا و آزمایش کرده و از آنها در سیستمی غیر از سیستم خود تست و بررسی کنید، چقدر می تواند برای شما و سلامت سیستم شما سودمند باشد ، چرا که همانطور که خود واقف هستید اگر بر روی سیستم نرم افزارهای زیادی را نصب و آزمایش کنید ، به مرور زمان از قدرت و توانایی سیستم کاسته شده و به اصطلاح سیستم خسته می شود ! یا اینکه اگر نرم افزارهای شما دارای ویروس باشند تبعات ناگواری را برای سیستم شما در پی خواهد داشت! حال اینکه VMware Workstation با در اختیار قرار دادن چندین فضای سیستمیک اجرایی مجازی می تواند کمک شایان ذکری به شما و سیستم شما بکند ! این نرم افزار با قابیلت پردازش و ساخت محیط سیستمی که برای شما محیا می کند فضایی را فراهم آورد که در آن شما قادر باشید سیستم عاملی با شاخصه 64-bit بر روی سیستم خود اجرا کنید. کاربران این نرم افزار قادر خواهند بود سیستم های عامل Windows, Linux, NetWare, Solaris x86 را بطور همزمان اجرا کنند بدون اینکه نیازی به راه اندازی مجددا سیستم یا ایجاد پارتیشنهای جداگانه باشد همچنین کاربر قادر خواهد بود کلیه پروتوکل ها و پروسه های در حال اجرا را از پایه و اساس کنترل کند !

VMware Workstation قادر است تا فرمت نرم افزارهای های مشابه خود نظیر virtual PC را هم بازخوانی نماید. سرعت در اجرای سیستم عامل ها و سادگی کار با ابزار و همیچنین سوئیچ کردن دسکتاپ ها تنها با کشیدن و رها کردن ساده از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار به شمار می رود.

یک مورد که اهمیت بسیاری نیز دارد این است که کاربران تنها با یک رایانه و این قادر خواهند بود تا شبکه ای را هم برای اهدف مختلف نظیر آموزش یا حتی اجرای پیچیده ترین نرم افزار ها تحت هر سیستم عاملی راه اندازی کنند.

از جمله قابلیت های دیگرمیتوان به قابلیت باز کردن وتبدیل فایل های برنامه های مشابه و اجرا نمودن آن ها در محیط مجازی اشاره کزد! به عنوان مثال شما می تواید فایل اصلی نرم افزار virtual PC را که ویندوز را در آن نصب کرده اید در این برنامه وارد نموده و از آن استفاده کنید. هارد دیسکی که این نرم افزار به شما هدیه می کند در واقع می تواند حتی جای سیستم عامل کنونی شما را نیز گرفته و کارکرد های روزمره شما را به درون خود منتقل کند. این نرم افزار قادر است تا پیچیده ترین برنامه های تحت شبکه را که در ویندوزهای مایکروسافت ، Linux یا Net ware اجرا می شوند را روی تنها یک رایانه desktop، اجرا کند. قابلیت سویچ مستقیم و ارتباط مستقیم میان سیستم شما و سیستم حاصل از این نرم افزار نیز قابل برقرارای است به طوری که آنچنان این نرم افزار هر دو سیستم را مچ می کند که انگار هر دو سیستم یک سیستم واحد و هماهنگ هستند

- اجرای چندین سیستم عامل تنها در یک رایانه Desktop
- قابلیت پشتیبانی سیستم های 32 بیتی و 64 بیتی در محیط لینوکس و ویندوز
- قابلیت اجرای برنامه ها ی سویچ تنها با drag and drop
- سوئیچ کردن میان دسکتاپ مجازی تنها با یک حرکت ماوس
- اجرای یکپارچه ویندوز, لینوکس,Netware, Solaris X86 به صورت شبکه مجازی
- مدیریت چند رده ای موقعیتها
- سرعت نسبتا بالا در انجام کارها
- قابلیت نمایش چندین مونیتور
- پشتیبانی از MP3 Players وUSB 2 Devices
- پشتیبانی از سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
- پشتیبانی کامل از PXE
- به اشتراک گذاری اطلاعات میان سیستم عامل های مجازی
- سازگاری و ساخت شبکه های مجازی
- اجرای سیستم عامل ها و نمایش تصاویر آن ها به صورت کاملا زنده
- سیستم نمایش Multi Monitoring
- صرفه جویی بسیار بالا در زمان و هزینه ها
- محیط کاربری جدید تر نسبت به نسخه های قبلی
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز ، از جمله ویندوز ویستا و ویندوز هفت
- قابلیت نمایش سیستم عامل قبل از اجرای آن
- محیط پیشرانه مستحکم و قدرتمند با بافت بیسیک
و....

نام نرم افزار: VMware Workstation
نسخه ویرایش شده: VMware Workstation 7.0 Build 185517 Technical Preview
حجم فایل: 344 مگابایت
سال تهیه: 2009
کارگاه سازنده:
معرفی شده توسط: www.irtools4u.com
رمز بازگشائی فایل فشرده شده: No
سریال/کرک: Yes
نوع لینک دریافت: مستقیم از سرور سایت
فایل دانلودی: دارای 4 فایل با پسوند rar


لینک دانلود نرم افزار


http://irtools4u.com/operating_system/windows/368-vmware-workstation-70-build-185517-technical.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد