IR TOOLS DOWNLOAD | مرکز دانلود رایگان آی آر تولز

بزرگترین دانلود سنتر ایرانیان

IR TOOLS DOWNLOAD | مرکز دانلود رایگان آی آر تولز

بزرگترین دانلود سنتر ایرانیان

لیسانس جدید کاسپر اسکای به تاریخ جمعه 19 تیر- Key KasperSky July

alt


کلید های فعال کاسپر اسکای به تاریخ 18 تیر
Key KasperSky July 10 , 2009

از امروز هر هفته کلید های فعال جهت بروز رسانی آنتی ویروس قدرتمند جهان کاسپر اسکای را برای شما عزیزان قرار خواهیم داد.این کلید ها همگی توسط بچه های انجمن جمع آوری می شود و امکان باطل بودن کلید ها بسیار ضعیف می باشد.برای اینکه بتوانید یک کامپیوتر خوبی داشته باشید نیاز به یک آنتی ویروس خوب و با آپدیت دارید که پیشنهاد مرکز دانلود رایگان این می باشد که از آنتی ویروس کاسپر اسکای استفاده کنید.
بزودی بقیه کلید های دیگر آنتی ویروس ها را برایتان قرار خواهیم داد.



نام نرم افزار: کلید های کاسپراسکای
نسخه ویرایش شده: کلید های کاسپراسکای
حجم فایل: 1 مگابایت
سال تهیه: 10 جولای 2009
کارگاه سازنده:
معرفی شده توسط: IR Tools Download Center
رمز بازگشائی فایل فشرده شده:IRTOOLS4U

نوع لینک دریافت: FileFactory,Rapidshare



Key KasperSky July 10 , 2009 | Rapidshare
Key KasperSky July 10 , 2009 | FileFactory


نظرات 3 + ارسال نظر
آرش شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
من دنبال یه مدیر فعال برای بخشهای مختلف سایت هستم
اگه تو بخش خاصی تخصص داری به من خبر بده.
یه سر به سایت بزن.موضوعات رو ببین.اگه موضوعی که میخواهید نبود بگید تا اضافه کنم.
راستی به چند تا پلیس سایت هم نیاز دارند.کسایی که حرفهای بی ربط میزنند یا لینک سایت رو حذف میکنند و ...
رو اطلاع بدهند یا بلوکشون کنند.

منتظر دیدار شما و همکاری شما در سایت هستم
آرش مدیریت سایت زاویه

www.Zavyeh.com

سلام
جناب ارش دفعه اول برای تبادل لینک اومدید
منن خودم بزرگترین انجمن را دارم و سالیان سال در رتبه مدیریت انجام وظیفه کردم
شما اگر مایل به تبادل هستید بگید در غیر اینصورت بنده پیشنهاد شما مبنی بر مدیریت و غیره را نمیپذیرم
در پناه حق باشید

مصطفی یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام.
دوست عزیز خوشحال میشم که با وب زیبای شما تبادل لینک کنم.
در صورت تمایل منو با نام:
.::دانلود سرای یک ایرونی::.
لینک کنید و به من خبر بدهید تا من هم شما را لینک کنم.
(شرایط تبادل لینک : آمار حد اقل 500 بازدید در روز)
با تشکر پیشاپیش از همکاری شما دوست عزیز
منتظر پاسخ شما هستم.
یا علی
wWw.1ironi.Com

سلام
لینک شما قرار گرفت
شما هم میتوانید قرار بدید
براتون ایمیل فرستادم

نوین بنر یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

با سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار عالی دارید
قابل توجه تمامیه مدیران فروشگاه ها و سایت ها و وبلاگها

اگر میخواهید به صورت کاملا رایگان با صدها سایت و وبلاگ تبادل بنر و لینک کنید به صورت یکجا و یک شبه افزایش بازدید چشمگیر داشت باشید به نوین بنر بپیوندید
افزایش رنکینگ وب سایت شما در موتورهای جستجوگر و افزایش چشمگیر ترافیک و بازدید وب سایت شما ... افزایش نامحدود بازدید کنندگان وب سایت شما ... هر روز هزاران نفر نظارگار شما خواهند بود ...

... ***اگر بنر ندارید ما برایتان بنر رایگان طراحی میکنیم*** ...

شما فقط با ما تبادل بنر میکنید اما بنرتان در صدها وبلاگ و سایت نمایش داده میشه این سیستم کاملا اریگان است
نحوه کار با سیستم بدین صورت است که شما ابتدا کد بنر راندوم سیستم ما را در جای مناسبی از وب سایت خود قرار میدهید.سپس ادرس بنر و وبلاگ یا سایت خود را برای ما ارسال میکنید بعد هم بنر شما به صورت تصادفی در تمامیه وبسایت های ثبت شده در سیستم نوین بنر نشان داده خواهد شد .سیستم راندوم بنر ما در زمان کوتاه ارسال بازدید کننده های فراوانی را به سایت یا وبلاگ شما تضمین خواهد کرد با این سیستم تبادل بنر میتوانید به بهترین نحو سایت اینترنتی خود را در معرض دید تعداد زیادی بازدیدکننده قرار دهید می توانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه اقدام به تبلیغات گسترده برای سایت یا وبلاگ خود نمایید.تاکید میکنم این سیستم کاملا رایگان می باشد اگر وب سایت500 بازدید در روز دارید هرچه سریع تر در سیستم راندوم بنر ما عضو شوید تبادل بنر با سیستم نوین بنر همانند تبادل بنر کردن با صدها وبسایت با بازدید بالا است
یک تبادل بنر عالی و منصفانه و بدون پرداخت هیچ هزینه ای!!!!!


... ***جهت نمایش تبلیغات خود در بزرگترین و معتبرترین سیستم تبلیغات اینترنتی به ادرس زیر مراجعه کنید*** ...
آدرس
http://www.novinbanner.mihnblog.com
... ***اگر بنر ندارید ما برایتان بنر رایگان طراحی میکنیم*** ...
... ***اگر میخواهید با صدا ها سایت و وبلاگ تبادل بنر کنید به ما بپیوندید*** ...
... ***نوین بنر محلی برای تجمع وبمسترهای حرفه ای هرچه سریع تر به ما بپیوندید*** ...

دوست گرامی سایت شما ظاهرا باطل شده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد